Home » D:News » Care sunt cele mai mari regrete ale bărbaţilor şi ale femeilor în materie de sex?

Publicat: 26.11.2013
Cel mai adesea, bărbaţii regretă că nu au făcut sex cu mai mulţi parteneri, în timp ce femeile regretă că s-au culcat cu o persoană nepotrivită, indică un nou studiu.

Studiul, realizat de oamenii de ştiinţă de la Universitatea Texas şi Universitatea California-Los Angeles, a vrut să arate faptul că, atunci când vine vorba de reproducere, sentimentul de regret este parte a unui proces evolutiv.

„De-a lungul istoriei evolutive, pentru bărbaţi, fiecare oportunitate ratată de a întreţine relaţii sexuale cu un nou partener a fost văzuta ca o şansă de reproducere ratată . Adică, o ratare costisitoare din punct de vedere evolutiv”, a explicat prof. Martie Haselton de la UCLA.

Care au fost principalele trei regrete ale bărbaţilor?

1. Că au fost prea timizi pentru a aborda un posibil partener.

2. Că nu s-au aventurat suficient în relaţii sexuale când erau tineri.

3. Că nu au profitat mai mult de perioadele în care nu erau într-o relaţie pentru a fi mai aventuroşi din punct de vedere sexual.

Care au fost principalele regrete ale femeilor?

1. Că şi-au pierdut virginitatea cu un bărbat nepotrivit.

2. Că şi-au înşelat actualul sau fostul partener.

3. Că au trecut repede peste etapele preliminare.

„Consecinţele sexului fără obligaţii sunt mult mai mari pentru femei decât pentru bărbaţi şi este foarte probabil ca acest lucru să fi format o serie de reacţii emoţionale la relaţiile sexuale”, a declarat Haselton.

Mai mult, în urma studiului s-a constatat că mai multe femei decât bărbaţi regretă, în principal, că au întreţinut relaţii sexuale cu un „partener neatrăgător din punct de vedere fizic”.

Raportul a avut la bază trei studii la care au luat parte 25.000 de oameni, iar constatările au fost publicate în jurnalul academic Archives of Sexual Behavior