Home » D:News » Durerile menstruale influenţează nivelul de inteligenţă al femeilor. Ce au aflat cercetătorii

Publicat: 15.04.2014
Un studiu recent, realizat de cercetătorii de la Universitatea Bath, demonstrează că durerile menstruale afectează în mod evident performanţele cognitive ale femeilor.

La studiu au participat 52 de femei care aveau crampe menstruale. Ele au fost rugate să participe la anumite teste care le verificau gradul de atenţie şi abilităţile congnitive.

Cercetătorii au aflat astfel că din cauza durerii scad şi puterea de concentrare şi performanţele intelectuale.

Durerea are un efect nu doar la nivel de disconfort, ci ne poate afecta serios activitatea cotidiană, spune autorul studiului, psihologul Ed Keogh. El spune că durerea schimbă şi modul în care gândim şi în care simţim.

Acest experiment i-a ajutat pe cercetători să înţeleagă mai bine modul în care oamenii sunt influenţaţi de suferinţele fizice. Durerea are un efect general, afectând în ansamblu performanţele intelectuale, nu doar anumite abilităţi.

Surse: University of Bath, Counsel & Heal