Home » D:News » Teoria RADICALĂ a unor cunoscuţi oameni de ştiinţă răstoarnă universul în care trăim. ”Matrix” ar putea fi cât se poate de real

Teoria RADICALĂ a unor cunoscuţi oameni de ştiinţă răstoarnă universul în care trăim. ”Matrix”  ar putea fi cât se poate de real
Publicat: 07.08.2015

Imaginează-ţi că este anul 2050, iar roboţii superinteligenţi au pus stăpânire pe întreaga planetă. Nu mai că nu tu poţi şti asta, pentru că trăieşti, de fapt, în interiorul unei simulări computerizate despre anul 2015. Tot ce vezi şi atingi a fost realizat de roboţii care folosesc oamenii ca personaje în jocul lor virtual.

Aceasta este teoria radicală elaborată de un grup de oameni de ştiinţă, care susţin că există posibilitatea ca lumea, aşa cum o ştim în prezent, ar fi, de fapt, artificială.

Trăim într-un univers artificial? Cercetătorii încearcă să afle dacă scenariul filmului „Matrix” ar putea fi real.