Home » D:News » Ce se întâmplă când foloseşti un AK-47 sub apă – VIDEO

Ce se întâmplă când foloseşti un AK-47 sub apă – VIDEO

Publicat: 31.12.2015

Ce ar putea fi atât de spectaculos în momentul în care folosim o mitralieră AK-47 sub apă? Practic, nimic. Partea interesantă se întâmplă atunci când urmărim traiectoria glonţului cu încetinitorul. Astfel, se poate observa cum în jurul proiectilului se formează mici tuneluri, care dispar la fel de repede cum au apărut.

Dacă urmărim acest proces din mai multe unghiuri, putem vedea formele diferite pe care le iau bulele de oxigen în apă. Totul la o viteză de 27.450 de cadre pe secundă.

Fizicienii au reuşit să explice acest proces prin binecunoscuta Ecuaţie Rayleigh-Plessset. Acest calcul descrie practic mişcarea bulelor, explicând motivul pentru care acestea au o oscilaţie atât de rapidă.

Mai mult decât atât, oamenii de ştiinţă au analizat dinamica fluidului folosit ca bază pentru acest experiment. Astfel, ei au demonstrat că moleculele de apă pot fi puse mult mai rapid în mişcare dacă sunt propulsate sub formă de picături. Acest proces este descris de aşa-numita Lege a lui Bernoulli