Home » D:News » Îţi doreşti ca bebeluşul tău să devină geniu? Numeşte-l conform listei. Cercetătorii au elaborat lista cu cele mai des-întâlnite prenume în rândul geniilor cu cel mai înalt IQ

Publicat: 15.01.2016
Elizabeth Stern, Charles Darwin şi William Faulkner au fost medici, oameni de ştiinţă şi scriitori cunoscuţi pentru inteligenţa lor.
Potrivit unui nou studiu, prenumele lor sunt printre primele  întâlnite în lista geniilor.

Un site de cercetare genealogică a compilat prenumele savanţilor, cercetătorilor şi cadrelor universitare renumite şi  au identificat primele 15 prenume pe care le-au avut cei mai mulţi genii.

MooseRoots e site-ul în care îţi poţi testa propriul prenume, dacă un alt cerectător a avut acelaşi nume şi prenume. Site-ul a adunat 14.750 de nume de filosofi, scriitori, oameni de ştiinţă, matematicieni, inventatori, artişti, compozitori şi laureaţi ai Premiului Nobel.

Este cunoscut că cei mai mulţi părinţi doresc ca copiii lor să fie fericiţi şi să aibă succes în timpul vieţii. Numele ales pentru copii poate contribui la construirea viitorului. „Îţi poţi pregăti copilul pentru măreţie, oferindu-i un nume care a fost purtat de către un om remarcant”, notează MooseRoots.

MooseRoots menţionează că lista a fost împărţită în jumătăţi, care scoate în evidenţă cele mai comune nume de genii de sex masculin şi cele mai multe nume de genii de sex feminin.

”Conform studiului, primii copii născuţi în familie sunt mai deştepti decât fraţii lor”, a declarat cercetătorul Rodica Damian, profesor de psihologie la Universitatea din Houston.

Studiul a fost realizat cu participarea a peste 377.000 de elevi din liceu. Rezultatul studiul este că copiii născuţi primiii în familie au un IQ mai mare şi au diferite trăsaturi de personalitate mai pronunţate decât copiii născuţi după ei în familie.

Cu toate acestea, spun cercetatorii, diferenţele dintre primii născuţi şi cei născuţi mai târziu sunt atât de mici, încât nu au nici o relevanţă practică în viaţa cotidiană.

„Aceasta este doar o mostră de mari dimensiuni. Este cea mai mare replică din istorie despre naştere şi personalitate”, a declarat Brent Roberts, profesor de psihologie la Universitatea din Illinois.

Top cele 15 nume mai des întâlnite la genii:

15. Elizabeth (Elisabeta)
14. Mary (Maria)