Home » D:News » Ceva anume din biroul tău modern este mult mai murdar şi nociv decât cel dintr-o celulă a fostei închisori Alcatraz? VIDEO

Publicat: 12.05.2016
Există preconcepţia că timpul petrecut la birou ne omoară încet, dar, în general, se presupune că aerul din încăperile birourilor noastre este destul de curat.

Pentru a testa acest lucru, cercetătorii de la Molekule au utilizat compuşi organici volatili (VOC) pentru a monitoriza şi compara situaţia dintr-o cabină modernă de birou şi o celulă veche a fostei închisori Alcatraz.

Mulţi compuşi organici volatili sunt inofensivi, dar unii dintre ei s-au dovedit a fi dăunători pentru sănătatea umană. În urma experimentului realizat de cei de la Molekule s-a constatat că într-un birou modern, nivelul de VOC este de 94 ppb, ceea ce e de 3,7 ori mai mare decât într-o celulă din închisoarea Alcatraz, unde nivelul de VOC era de 24 ppb. Ceea ce demonstrează că aerul din închisoare este mai curat. Acest lucru ar trebui să ne motiveze să acordăm mai multă importanţă ventilaţiei aerului.

Acest experiment nu este un studiu definitiv asupra calităţii aerului din spaţiile de lucru, ei nu au avut grupuri de control şi nici o analiză în ce priveşte tipul compuşilor organici volatili care sunt prezenţi în fiecare spaţiu. Dar pe lângă acest studiu au mai fost realizate cercetări care demonstrează că spaţiile de lucru ar trebui mai des aerisite.