Home » Cultură » DESCOPERĂ ACUM: Naşterea ar putea îmbătrâni organismul femeilor. Realizările ştiinţifice ale lui Stephen Hawking, marele geniu al erei noastre. Substanţa care l-a otrăvit pe spionul Sergei Skripal

Publicat: 17.03.2018
Un mesaj în sticlă vechi de 132 ani a fost găsit îngropat pe jumătate în nisipul unei plaje din vestul Australiei, iar conţinutul său este uimitor.
Naşterea ar putea îmbătrâni organismul femeilor cu până la 11 ani, potrivit unui studiu recent.

Stephen Hawking (8 ianuarie 1942 – 14 martie 2018) a fost un fizician renumit, cunoscut pentru contribuţiile sale în domenii precum cosmologia, relativitatea generală şi gravitaţia cuantică, în principal în contextul găurilor negre. Contribuţiile lui Hawking urmează un „fir narativ” extrem de clar: „scopul meu este simplu: o înţelegere completă a Universului, de ce este aşa cum este şi de ce există”.

Cyborgi asemănători cu cel din Terminator ar putea deveni ”al patrulea serviciu de urgenţă” în următorii 50 de ani.

O otravă extrem de puternică a fost folosită pentru o încercare de asasinare a fostului spion rus pe nume Sergei Skripal.

Acestea au fost subiectele Descoperă Acum ale săptămânii pe care le puteţi vedea în video de mai sus, iar mai jos puteţi citi articolele pe larg: