Home » D:News » Forţele Aeriene ale SUA au lansat în spaţiu cel mai mare satelit de până acum

Forţele Aeriene ale SUA au lansat în spaţiu cel mai mare satelit de până acum

Publicat: 28.07.2019
Forţele Aeriene americane au confirmat că au lansat cu succes un satelit experimental de mărimea unui teren de fotbal.

Lansarea SpaceX  a avut mai multe scopuri, pe de o parte, a lansat primul lot din „constelaţia” de sateliţi Starlink, dar, de asemenea, a dus pe orbită un satelit al Forţelor Aeriene ale Statelor Unite ale Americii, notează Futurism.

Într-un comunicat de presă, Forţele Aeriene au confirmat faptul că satelitul, numit DSX, a ajuns în siguranţă pe orbită şi că funcţionează în parametrii stabiliţi. Ce este interesant la acest satelot este mărimea sa, ajungând la peste 80 de metri. Această mărime îl face cea mai mare structură fără echipaj lansată în spaţiu.

Rapoartele oficiale arată că acest satelit a fost lansat de către Aviaţia Statelor Unite pentru a putea stabili efectele particulelor şi radiaţiilor cosmice asupra navetelor spaţiale, informaţiile astfel obţinute vor fi folosite de către ingineri pentru a putea construi navete mult mai rezistente la condiţiile vitrege din spaţiu.

SpaceX a lucrat în secret la încă o bază pentru navete spaţiale