Home » D:News » Apa din lacul Loch Ness nu conţine niciun monstru

Apa din lacul Loch Ness nu conţine niciun monstru

Publicat: 12.09.2019
Povestea monstrului din Loch Ness este cunoscută la nivel mondial, atrăgând atenţia fanilor teoriilor conspiraţiei şi chiar oamenilor de ştiinţă.

Legenda monstrului din lacul Loch Ness este cunoscută la nivel mondial reuşind să atragă atenţia de-a lungul timpului atenţia aventurierilor, conspirationiştilor şi chiar a oamenilor de ştiinţă. Date fiind controversele din jurul lui Nessie, oamenii de ştiinţă şi pasionaţii de subiect au depus eforturi considerabile pentru a dovedi că acesta există sau nu.

Neil Gemmell, expert în genetică de la Universitatea Otago din Noua Zeelandă este una dintre persoanele interesate de acest subiect şi pentru a ajunge la un răspuns definitiv el a derulat un studiu în care a analizat mostre de apă din lacul Loch Ness, notează Live Science.

În cadrul acestui studiu, dr. Gemmell a anlizat aproximativ 250 de mostre de apă colectate din diferite puncte şi de la diferite adâncimi ale lacului. Rezultatele anlizelor au arătat urme de ADN provenind de la diferite specii de peşte. păsări, bacterii, cerbi, porci şi chiar oameni.

Dr. Gemmell a declarat că în mostrele de apă studiate nu a identificat urme ale existenţei unor reptile. De asemenea, în cadrul acestui studiu cercetătorii au încercat să identifice urmele unor specii de peşti uroaşi, precum sturionul sau somnul, dar nu au putut identifica nimic. O observaţie pe care oamenii de ştiinţă au făcut-o este legată de prezenţa ţiparilor în apa lacului Loch Ness, mai exact faptul că au fost identificate urme ale acestora în toate mostrele colectate. O teorie care a fost luată în calcul de către oamenii de ştiinţă este ceea că ţiparii gigantici ar putea fi responsabili pentru apariţiile raportate ale lui Nessie, dar, după cum explică dr. Gemmel nu există dovezi în acest sens.