Home » D:News » Viata de pe Terra ar putea veni de pe Venus

Viata de pe Terra ar putea veni de pe Venus

Publicat: 29.07.2008
Ultima teorie referitoare la aparitia vietii pe Terra afirma ca exista posibilitatea ca unele forme primare de viata sa fi fost aduse de pe planeta Venus, de catre unele tipuri de curenti interplanetari.

Cercetarile anterioare acestei teorii au avansat ipoteza ca in atmosfera lui Venus ar exista unele microorganisme in ciuda temperaturilor extreme de la suprafata planetei.
Doi savanti din cadrul Cardiff Centre for Astrobiology sunt de parere ca bacteriile de pe Venus ar fi putut ajunge pe Terra purtate de vanturile solare.
Teoria lor se bazeaza pe informatiile oferite de catre European Space Agency’s Venus Expres, lansata in 2005.

Profesorii Chandra Wickramsinghe si Janaki Wickramasinghe afirma ca norii de pe Venus contin elemente chimice care suunt intesate de prezenta unor microorgansime specifice.
Ei sugereaza ca in anumite conditii, aceste bacterii din atmosfera lui Venus ar putea ajunge in atmosfera terestra.
Prof. Janaki Wickramasinghe declara: “Venus si Terra sunt doua planete care au fost denumite in trecut, de nenumarate ori, planete infratite, datorita similaritatii geologice dintre cele doua.”
Scopul cercetarilor aflate in curs de desfasurare este de a descoperi daca cele doua planete sunt interconectate biologic.