Home » D:News » Berea care prelungeste viata

Berea care prelungeste viata

Publicat: 11.11.2008
Cercetatorii de la Universitatea Rice au oferit consumatorilor noi motive sa ciocneasca paharele. Acestia sustin ca au inventat berea care poate prelungi viata.

BioBerea, asa cum a fost numita, are trei gene regasite in drojdia de bere speciala, care produc resveratrol, substanta aflata si in vinul rosu, care este recunoscuta pentru faptul ca protejeaza impotriva diabetului, cancerului, maladiei Alzheimer si altor boli legate de imbatranire.

Cercetatorii ne avertizeaza ca nu vom gasi acest produs pe piata prea curand. Echipa trebuie mai intai sa elimine anumite “amprente” genetice din celulele de drojdie. Dupa aceasta vor solicita aprobarea anumitor institutii, deoarece drojdia de bere ar putea fi considerata un aliment modificat genetic. Filtrarea berii ar elimina drojdia, insa si beneficiile medicale, de asemenea.

Celulele speciale de drojdie produc resveratrol care trebuie sa se “dizolve” in corpul uman pentru ca acesta sa poata accesa substanta benefica, cu efect cunoscut impotriva imbatranirii. Si cum cea mai buna si directa cale de absorbire este prin stomac, cercetatorii s-au gandit la posibilitatea de a bucura consumatorii cu un gust clasic de bere, in vreme ce substante benefice, proprii vinului, sunt absorbite in corp, cu efecte benefice pe termen lung.