David Bowie s-a transformat in paianjen

David Bowie s-a transformat in paianjen

09.29.2009 | ● Vizualizări: 100
David Bowie s-a transformat in paianjen     no tags + zoom
Galerie foto (1)

Legendarul muzician britanic David Bowie are un nou tiz – un paianjen paros de proportii considerabile.

Spre deosebire de adevaratul Bowie, care concerteaza prin toatecolturile lumii, arahnida Heteropoda davidbowie se poate intalninumai in anumite regiuni din Malaezia. Paianjenul galbui, dedimensiunile unei tarantule (de la un picior la celalalt poateatinge si 20 de cm), a fost descoperit la inceputul luniiseptembrie de expertul zoologic german Peter Jäger.

Mare fan al lui David Bowie, acesta a numit paianjenul cu numelecantaretului, avand in minte albumul din 1972 al britanicului,The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders fromMars. Jäger nu este la prima isprava de acest fel, botezand sialte specii de insecte si animale cu nume de celebritati.

"Prin acest demers atragem atentia asupra speciilor ale carorhabitate se afla in pericol din cauza activitatii umane. Este olupta contra cronometru. Daca nu actionam la timp, pierdem repederesurse genetice care au evoluat de peste 300 de milioane de ani",declara germanul.

Citeste Corleone, Olimpul nasilor, episodul de astazial maratonului Descopera Secretele Mafiei.