Prima pagină D:News

O dietă corespunzătoare ar putea trata cancerul de colon

25.01.2012 | 2 Comentarii

O dietă sănătoasă, bazată pe fructe şi legume proaspete, ne-ar putea ajuta să luptăm împotriva cancerului.

Studiul a fost realizat de crecetătorii de la Universitatea Hallym din Corea şi a semnalat faptul că o gamă de alimente obişnuite ar putea bloca comunicarea dintre celulele canceroase, împiedicând înmulţirea lor.

Descoperirea ar putea duce la crearea unor noi tratamente împotriva cancerului intestinal, a doua maladie ca nivel al mortalităţii în Marea Britanie, după cancerul pulmonar.

Cercetarea s-a bazat pe analizarea unei substanţe numite luteolină, un flavonoid existent într-o mare varietate de plante. Substanţa este cunoscută pentru proprietăţile ei antiinflamatorii, antioxidante şi anticanceroase.

Acum, specialiştii din Corea au ajuns la concluzia că flavonoidele, care se găsesc în produse precum ţelină, ardei gras, cimbru, muşeţel, morcov, ulei de măsline, mentă, rozmarin şi oregano, pot opri extinderea cancerului.

Studiul, publicat în BMC Gastroenterology, arată că luteolina inhibă activiatatea de semnalizare a celulelor şi opreşte dezvoltarea cancerului de colon. Cercetătorii au demonstrat că luteolina putea împiedica celulele să secrete o anumită substanţă, iar blocarea acestei secreţii împiedică celulele tumorale să se dividă şi determină moartea celulară.

Cu toate acestea, în studiu, cercetătorii au utilizat luteolină pură, nu alimente care conţin această substanţă. Acest lucru înseamnă că, deocamdată, nu sunt cunoscute efectele luteolinei provenite direct din alimente asupra cancerului.

Sursa: Daily Express

Comentează
Comentarii (3)
  1. sylla 26 ianuarie, 16:33

    apocalipsa,armaghedon,apocastaza,paroussia,,,moise,zamolxes,zoroastru,budha,confucius,lao-tze,iisus,mahomed,,,,,khabalah,talmud,torah,,,,merkabah,enharah,cap de mort,..adam,noe,avram,isaac,iacov..folklorul,intelectualii patrioti,nationali..rama,shiva,brahma,manu,spartakus,eroii,cavalerii,elitele nationale..realitatea,iluzia,adevarul..platon,aristotel,socrate,plotin...spinoza,maimonide,descartes,freud...nietsche,machiavellli,..habarnist,nu stiuuuuuu,prostimeeeee,indiferentaaaaaa,,,,,,folklor,varu sandel,nemuritorii,...,,,,,,n majoritatea produselor procesate,industrializate,alimente,bauturi,mezeluri,lactate,sucuri,paine,patiserie,coca,pepsi.....poti sa-ti bagi suuuulllaaa in ele pt ca sunt nocive,pline de e-uri,mdm-uri,aditivi,chimicale,arome artificiale,coloranti......realitatea cruda si purul adevar=totul a inceput acum 7500 de ani,atunci cand raksasii,semitii,zmeii,diavolii,amoreii,arameii,akhlamu,akad,assur......si cireasa semitismului=evreii au atacat pe toate planurile ARYA,lumea..acum…

  2. bula 25 ianuarie, 22:33

    Dece nu afisati comentariul meu? nu v-a convenit?

  3. bula 25 ianuarie, 22:31

    Mai fratilor,in momentul cand redactati o stire,plecati de la premiza ca ea va fi si citita.Afirmati:"..ar putea bloca comunicarea dintre celulele canceroase,impiedicand inmultirea lor".Deci dupa voi inmultirea se face pe baza de comunicarea intre celulele canceroase (ma intreb cu cine o fi comunicat prima celula canceroasa)si nu pe dividere a lor?Cu doua fraze mai jos va reveniti la normal si vorbiti de impiedicarea dividerii lor.