D:News

Japonezii se răcoresc cu îngheţata care nu se topeşte ore întregi

Năvodari este o locaţie turistică la fel de scumpă ca Parisul: 500 de euro. Ce alte locaţii poţi vizita cu această sumă

Cum se va descurca omenirea în cazul unei invazii extraterestre

Doar trei persoane din lume au acest paşaport. De ce este atât de special

Un miliardar a acordat bonusuri de un milion de dolari unor angajaţi: ”Cu un mulţumesc nu îşi cumpără casă”

Un studiu afirmă că moda excesului de proteine este o tulburare mintală

Beneficiile terapiei prin muzică

EVALUAREA NAŢIONALĂ 2017 Subiecte şi Barem. Ce trebuiau să scrie elevii de clasa a VIII-a la proba de Limba şi Literatura Română

Insecta zburătoare considerată o delicatesă „Nici nu sunt greu de prins”

Afecţiunea omului modern ajunge la cote îngrijorătoare, mai ales la copii. 3 din 10 oameni sunt supraponderali

Leonardo DiCaprio a rămas fără Oscar

China doreşte să facă istorie: va încerca să cultive cartofi pe Lună şi va transmite în direct creşterea plantelor

Tipul de sex care se află la graniţa dintre plăcere şi boală. Consecinţele pe care le poate avea într-un cuplu

Indicele de masă corporală este o abordare irelevantă în ceea ce priveşte diagnosticarea obezităţii. Cercetătorii propun alte metode eficiente care să rezolve una dintre cele mai mari probleme de sănătate

Investigaţia care poate salva viaţa bolnavilor de cancer: scanarea completă prin rezonanţă magnetică