D:News

Adevăratul motiv pentru care s-a scufundat Titanicul. „Au avut un ghinion incredibil!” spun cercetătorii

Fenomen îngrijorător observat de geologi. Scoarţa planetei a început să se ridice din cauza secetei (FOTO)

E bine să-ţi meargă rău la serviciu?

Tu crezi că telefonul mobil poate distruge o relaţie?

Cel mai bun „prieten” al omului? Studiind lupii şi câinii, cercetătorii au ajuns la o concluzie neaşteptată

O rachetă Soyuz, care are la bord doi sateliţi din reţeaua Galileo, a decolat din Guyana franceză

Mega-racheta construită de NASA pentru a duce oamenii pe Marte ar putea distruge totul în jur (GALERIE FOTO)

„Zalmoxes robustus” este expus în mărime naturală la Geoparcul Dinozaurilor din Haţeg

GPS-ul european: 12 noi sateliţi vor fi lansaţi cu scopul de a accelera dezvoltarea reţelei Galileo

Oamenii devin tot mai proşti. Coeficientul de inteligenţă a scăzut cu 14 puncte în ultimul secol, spun cercetătorii

Descoperire tulburătoare: volumul gheţurilor care se topesc în Groenlanda s-a dublat faţă anii 2000

„Testarea terapiilor alternative pe oameni este inutilă”. Doi cercetători spun că studiile trebuie oprite

Adevărata paleo-dietă: ce delicatesă consumau strămoşii europenilor acum 30.000 de ani?

Loţiunile de protecţie solară dăunează mediului înconjurător. Ce au descoperit specialiştii în mostrele de apă din mare?

Spionii SUA şi ai Marii Britanii au dezvăluit punctele slabe ale programului ce accesează părţile ascunse ale Internetului