D:News

Simţiţi „fluturi în stomac”? Ar putea fi primul semn al unei boli grave

De ce tot mai multă lume face „boala regilor”? Cercetătorii dezvăluie alimentele care favorizează apariţia gutei

A murit Stephanie Kwolek, inventatoarea care a salvat mii de vieţi omeneşti. Iată cum a descoperit fibra Kevlar

Marea Barieră de Corali, patrimoniu mondial în pericol? UNESCO cere Australiei să ofere garanţii de protecţie

Iluzie auditivă uimitoare: sunetul pe care nu ai cum să nu-l auzi. Ce se întâmplă cu creierul tău?

De ce sunt periculoşi îndulcitorii artificiali? Aspartamul conţine un substanţă care poate fi toxică

Sac gonflabil sau plasă metalică? NASA dezvăluie noi detalii despre misiunea de capturare a unui asteroid (VIDEO)

„Greaua moştenire” a vacanţelor la mare şi a altor obiceiuri: cum explică specialiştii creşterea abruptă a numărului de cazuri de cancer?

Povestea inedită a celui ce îngrijeşte de 30 de ani ceasul din Palatul Culturii din Iaşi. Iată de ce nu poate deveni muzeu!

Cele mai mari greşeli pe care le fac tinerii într-o relaţie. Detaliile neştiute care pot distruge tot

Prima panoramă time-lapse 360 de grade cu cerul înstelat. VIDEO care „îndoaie” spaţiul şi timpul

Pentru prima dată după al Doilea Război Mondial, numărul persoanelor strămutate din cauza conflictelor a depăşit 50 de milioane

Moment rar: unica balenă albă din emisfera sudică, Migaloo, a ieşit la iveală în apropiere de Sydney!

Planul inedit al CIA: cum dorea agenţia secretă SUA să combată jihadismul cu „păpuşa bin Laden”?

Dependent(ă) de bronzarea la plajă sau solar? Ultravioletele pot crea o dependenţă similară celei produse de droguri, spun cercetătorii