D:News

Dronele Facebook: reţeaua de socializare va folosi avioane solare fără pilot şi lasere într-un scop inedit (VIDEO)

Crabul-robot gigantic – „monstrul” artificial care va explora abisurile (GALERIE FOTO, VIDEO)

Omul devine zeu: geneticienii anunţă o reuşită extraordinară, ce preconizează un viitor în care SF-ul devine realitate! (VIDEO)

Prima traducere instantanee a spuselor delfinilor! Care a fost primul cuvânt al delfinilor înţeles de cercetători?

Metodă extremă pentru salvarea pacienţilor aflaţi în stare critică. Sângele din corp va fi înlocuit cu soluţie salină

Descoperirea care schimbă ce se credea până acum: astronomii au găsit primul asteroid cu inele! (VIDEO)

Record de scufundare. O balenă a coborât la aproape 3 kilometri sub apă, adâncime care ar fi strivit un om

Exerciţiile fizice şi consumul moderat de alcool pot preveni pierderea vederii. Ce au aflat cercetătorii

Imagini incredibile. Un tânăr atârnă de mâna prietenului său, la peste 100 de metri înălţime (VIDEO)

A fost stabilită soarta „comorii naziste” în valoare de un miliard de euro

Autismul este provocat de anomalii apărute înainte de naştere. Concluzia unui studiu

Dulcea aromă a succesului: ce mirosuri sunt percepute ca fiind asociate cu succesul, la bărbaţi şi femei?

Bărbaţii din Coreea de Nord au primit ordinul de a adopta tunsoarea dictatorului Kim Jong-un