astronomie

Zece premii pentru echipele României la Olimpiada Internaţională de Astronomie şi Astrofizică

Brian May, chitaristul care şi-a predat lucrarea de doctorat în astronomie, după 36 de ani

Energia întunecată ar putea fi localizată în spaţiul care separă galaxiile

Ziua Astronomiei, marcată pe 11 mai. Intrare gratuită la Observatorul din Capitală

Cercetătorii au detectat originea fotonilor din emisiile misterioase de radiaţii gamma

Cel mai mare volum de date astronomice ” pune Universul într-o cutie” pentru a putea fi privit de toată lumea. Este echivalentul a 2 miliarde de selfieuri – FOTO

Un nou detector de unde gravitaţionale, primul de acest fel, este aproape gata. Poate răspunde la întrebări fundamentale în astrofizică

Miercuri dimineaţă va avea loc un fenomen astronomic rar şi spectaculos: ”întâlnirea” planetelor Venus şi Jupiter

Fenomen surprinzător detectat în jurul unei găuri negre

Roverul chinez de pe partea nevăzută a Lunii şi-a activat sistemele şi este pregătit să înceapă misiunea istorică

Anul 2019 începe cu un eveniment astronomic excepţional. Super-Luna Sângerie va apărea pe cerul nopţii în luna ianuarie

Ştiri şi realizări ştiinţifice din 2018 care au uimit lumea

Edmond Halley, savantul extraordinar, contemporan cu Newton, care a pus bazele astronomiei moderne. Cea mai importantă predicţie astronomică a avut loc chiar într-o seară de Crăciun

De la provenienţa numelui, la ”monstrul” din centrul galaxiei noastre. Lucruri fascinante despre Calea Lactee

Veste îngrijorătoare: numărul celor care renunţă la cariera academică a crescut dramatic în ultimii 50 de ani