camp magnetic

Un pas înainte spre controlul minţii? Un studiu inedit demonstrează că celulele nervoase pot fi controlate cu ajutorul câmpului magnetic

Un nou record în fizică a fost stabilit după ce o echipă a răcit molecule aproape de zero absolut

Conform unui nou studiu, câmpul magnetic al Lunii a durat cu un miliard de ani mai mult decât se credea anterior

FOTO. Fizicienii au realizat în premieră un experiment uimitor, obţinând o ”minge de foc” cu ajutorul unui magnet. Studiul poate revoluţiona călătoriile spaţiale

O exoplanetă numită ”Jupiter fierbinte” are particularităţi care i-au surprins pe cercetători. Descoperirea poate fi CRUCIALĂ şi pentru alte planete

Noile data ale NASA rescriu tot ce ştim despre gigantul Jupiter. ”Descoperirile sunt uimitoare”

Descopera Acum: Omul a creat un nou câmp magnetic în jurul Pământului. Una dintre cele mai periculoase zone de pe Everest a dispărut. Cum frauda Volkswagen rezultatele testelor de emisii umane

Datele culese de doi sateliţi ai NASA arată că omul a creat un nou câmp magnetic în jurul Pământului – VIDEO

Descoperire FASCINANTĂ a astronomilor! Galaxiile sunt legate între ele cu ajutorul câmpurilor magnetice

Noi descoperiri cu privire la câmpul magnetic relevă trecutul dramatic al Pământului

Astronomii au descoperit cel mai mare câmp magnetic din Univers

O descoperire impresionantă, la 3.000 de km sub Alaska şi Siberia, scoate la iveală ce se află în miezul Pământului. Este la fel de fierbinte precum Soarele

NASA a rezolvat unul dintre cele mai vechi mistere ale Soarelui, vechi de 70 de ani

Astronomii americani au descoperit o legătură strânsă între comportamentul aurorelor boreale şi activitatea liniilor câmpului magnetic al Pământului

Un geofizician american a demonstrat că oamenii ar putea avea un al şaselea simţ