Colonizare

Întrecerea pentru colonizarea Planetei Roşii. Putin anunţă că Rusia va lansa prima misiune către Marte: ”Specialiştii noştri vor încerca să amartizeze navele lângă poli”

India va avea un rover pe suprafaţa Lunii cu o misiune mai ieftină decât producţia filmului ”Interstellar”

Descoperă Acum: Porcii care produc bacon sănătos. Există trei tipuri de conştiinţă, iar computerele au reuşit să dobândească una dintre ele. Hitler ar fi supravieţuit celui de-Al Doilea Război Mondial

Liminal: Primul festival de artă trans-media din Bucureşti

De ce omenirea nu va ajunge prea curând pe Marte? Acţiunile lui Elon Musk, criticate dur de către cercetătorul Mark McCaughrean: ”Nu este prezentat întotdeauna adevăratul scop”

Stephen Hawking, celebrul fizician care a revoluţionat astrofizica, prezice că sfârşitul lumii este mai aproape decât credem

Planul Emiratelor Arabe de a construi primul oraş pe Marte

A fost anunţată DATA la care omenirea va pieri. ”Va putea fi ori cea mai bună metodă, ori cea mai rea”

Un experiment revoluţionar, care va începe pe data de 2 aprilie 2013, va arăta ce şanse avem să colonizăm alte planete

Primii oameni vor pleca spre Marte peste doar 11 ani, unde vor înfiinţa o colonie! (VIDEO)

Madagascarul a fost colonizat de 30 de femei ce au călătorit 5.600 km!

Marte, prima „staţie” în drumul spre viitor

Colonizati spatiul sau veti disparea de pe Terra!

Civilizatia pierduta a Amazonului a fost descoperita “din greseala”