componente

Descoperă Acum: Pakistanul a plantat sute de milioane de arbori pentru a opri despădurirea. Serotonina duce la accelerarea procesului de învăţare. Carnea din porci modificaţi genetic ar putea deveni o realitate

Un nou blindat austriac ce conţine şi componente româneşti a fost prezentat la BSDA

BlackBerry vine cu un nou model: care este data la care va fi lansat oficial

Factorii de risc şi simptomele cancerului oral

Planul lui Donald Trump pentru Staţia Spaţială Internaţională scandalizează comunitatea ştiinţifică. „Ar fi o greşeală, ar ameninţa supremaţia SUA”

Studiind mantaua Pământului, geologii au făcut o descoperire de proporţii. Unde sunt create componentele esenţiale evoluţiei vieţii

Va începe testarea laserului de la Măgurele, de 1.000 de ori mai puternic ca oricare altul din lume

După 20 de ani de muncă şi miliarde de dolari cheltuiţi, giganticul telescop spaţial al NASA este finalizat. Are oglinzi placate cu aur şi este de 100 de ori mai puternic decât Hubble

Primele informaţii despre noul iPhone 8: Apple ar putea renunţa la modelul 7S şi ar putea lansa direct modelul iPhone 8

PRIMELE IMAGINI cu laserul de la Măgurele. Piesele au ajuns în România

Experiment: Care web browser oferă cea mai bună autonomie a bateriei pentru laptopuri şi tablete cu Windows 10 – FOTO

De unde provin componentele din iPhone 6s

Materialul care se comportă asemenea apei. Se speră că va revoluţiona industria producătoare de componente electronice

DESCOPERIRE uriaşă făcută de astronomi în centrul Căii Lactee – VIDEO

Din ce este compus un costum spaţial şi cum se îmbracă el? (VIDEO)