descoperire

A fost descoperit secretul succesului: cel mai mult contează tipul motivaţiei, spun cercetătorii

„Cel mai frumos bebeluş arian” desemnat de nazişti în anul 1935 era, de fapt, evreu. Povestea inedită a lui Hessy Levinson

Unde greşim atunci când vrem să-i înveselim pe prietenii trişti? Descoperirea inedită a cercetătorilor

Cele două moduri de percepere a realităţii: descoperirea esenţială a ştiinţei

Facebook manipulează emoţiile oamenilor. Experimentul secret care tulbură planeta

A fost descoperită o galaxie bizară, cu trei găuri negre uriaşe, ce ar putea descifra misterul undelor prezise de Einstein

Descoperire fascinantă despre cacao: cum ne poate ajuta să oprim maladia Alzheimer şi alte boli ale creierului

Excremente vechi de 50.000 de ani schimbă ceea ce se ştia până acum despre omul de Neanderthal

Care este secretul unei vieţi lungi şi sănătoase? Toată lumea trebuie să ştie răspunsul simplu descoperit de cercetători

Cum îţi blochează stresul arterele şi te expune riscului de infarct şi accident vascular? Două noi descoperiri fascinante

Un diamant de dimensiunile planetei Pământ reprezintă cea mai inedită stea descoperită de astronomii americani

Fizicienii au aflat un lucru extraordinar despre bosonul Higgs! „E o descoperire uriaşă”, anunţă specialiştii

Descoperire importantă: ce trebuie să evite femeile însărcinate ca urmaşii lor să nu dezvolte autism?

Paleontologii ruşi anunţă „descoperiri foarte importante” în Siberia: două schelete de dinozauri vechi de 100 milioane de ani