descoperire

Descoperire surprinzătoare sub închisoarea Alcatraz. Istoricii credeau că aceste vestigii au fost pierdute pentru totdeauna

O bucată de „materie gălbuie” găsită pe pieptul unor mumii din China s-a dovedit a fi ceva extraordinar

Impresionanta şcoală de gladiatori de lângă Viena a fost reconstituită în 3D! Iată cum se antrenau luptătorii romani (VIDEO)

NASA anunţă descoperirea a 715 planete noi în afara sistemului nostru solar. Patru din acestea sunt locuibile

Descoperire uluitoare: au găsit monede de aur în valoare de 10.000.000 de dolari în timp ce îşi plimbau câinele! (VIDEO)

Ştiinţa dezvăluie un pericol neştiut: ce riscăm dacă mâncăm alimente prăjite, carne bine făcută şi dulciuri tratate termic

Cum poţi avea o tensiune arterială sănătoasă fără niciun medicament? Cea mai recentă descoperire a ştiinţei

Dovada că în trecut a existat viaţă pe Marte? Descoperirea surprinzătoare a unor oameni de ştiinţă (FOTO)

Avertisment global pentru femeile care vor să fie mame: ce pot păţi bebeluşii dacă luaţi paracetamol în timpul sarcinii

Descoperire incredibilă făcută de cercetători. Ce au găsit în ochii unei găini

Lucrul esenţial pe care trebuie să îl facă fiecare om pentru a preveni artrita

Controversă rezolvată: este aceasta cea mai veche „bucăţică” din Terra?

Veşti bune pentru bărbaţi! Cercetătorii au aflat cum putem anticipa apariţia celei mai periculoase forme de cancer (VIDEO)