ESA

Un nou studiu arată că astronauţii care vor călători pe Marte vor fi expuşi la o doză letală de radiaţie

Astronomii au adus cele mai clare dovezi ale existenţei unui tip rar de gaură neagră

Un mister al unei stele bizare a fost în sfârşit rezolvat după două secole de încercări

FOTO. Primele imagini realizate de ExoMars pe orbita Planetei Roşii sunt mai spectaculoase decât aşteptările

VIDEO. Imagini uimitoare de pe suprafaţa unei comete arată o lume care până acum a fost ascunsă

Uniunea Europeană a lansat un satelit important care va monitoriza clima şi schimbările de mediu ale Pământului

ESA a descoperit un al doilea câmp magnetic care înconjoară planeta noastră

Acum ne putem lua rămas bun de la Tiangong-1. Staţia spaţială chineză şi-a găsit sfârşitul deasupra Oceanului Pacific. Care este viitorul programului spaţial chinez

NASA amână (din nou) lansarea telescopului spaţial James Webb până în 2020. ”Eşecul nu este o opţiune”

Cercetătorii au descoperit un nou tip spectaculos de auroră

De la formarea Lunii la erupţii catastrofale misterioase: top 10 descoperiri care au surprins geologii

Un cercetător român a realizat un studiu care poate revoluţiona mecanica cuantică, unind două domenii de bază din fizică

De ce omenirea nu va ajunge prea curând pe Marte? Acţiunile lui Elon Musk, criticate dur de către cercetătorul Mark McCaughrean: ”Nu este prezentat întotdeauna adevăratul scop”

Astronomii au găsit o surpriză ascunsă pe partea întunecată a planetei Venus

Cercetătorii au descoperit un detaliu surprinzător cu privire la interacţiunea între planeta Marte şi particulele solare