microorganisme

Titanicul a început să fie descompus de către microorganismele marine

O nouă tehnică, ieftină şi accesibilă, marchează începutul unei noi metode de a obţine electricitate

Savanţii au scos la iveală un efect catastrofal al topirii gheţii de la Polul Nord. ”Vor exista consecinţe drastice”

Cum se poate lupta împotriva bacteriilor rezistente la antibiotice

Una dintre cele mai mari probleme ale umanităţii poate fi rezolvată după ce o echipă de chimişti a inventat un plastic biodegradabil

O descoperire a savanţilor la Yellowstone poate fi ”extrem de relevantă” pentru problema originii vieţii

Un nou proiect va scoate la iveală lumea ascunsă responsabilă pentru existenţa vieţii pe Terra

Pare incredibil, dar criza energiei electrice poate fi rezolvată cu ajutorul urinei. ”Am fost foarte încântaţi de rezultat”

Oceanul Arctic capătă o culoare verde într-un ritm dramatic, iar acum savanţii au aflat de ce. ”Ce se întâmplă în Arctic nu rămâne în Arctic”

Creatura microscopică ”greu de ucis”: supravieţuieşte în cele mai vitrege condiţii

Oamenii de ştiinţă au estimat numărul total al speciilor de microorganisme care trăiesc în acest moment pe Terra

O echipă de suedezi a făcut o descoperire uimitoare într-o mină de AUR. Sunt „vietăţi antice din Infern”

Prosoapele noastre de baie nu sunt atât de curate pe cât credem. Când ar trebui să îl schimbăm şi când nu?

Cum ne manipulează formele de viaţă care trăiesc în noi: ipoteza tulburătoare a unor cercetători

Formele de viaţă necunoscute care stăpânesc Pământul: ce este materia neagră microbiană?