Rege

„Regele mlaștinii”, uriașul crocodil care teroriza cândva Australia. Ce au aflat cercetătorii despre această specie

O nouă descoperire în peștera Movile, ecosistemul unic în lume aflat pe teritoriul României. Cine este „Regele Peșterii”

Tezaur de monede din aur, dedicate nevestelor regelui Henric al VIII-lea, descoperit în grădina unei familii

O descoperire recentă dezvăluie cât de minuțios a fost planul de execuție a lui Anne Boleyn, pus la punct de Henric al VIII-lea

„Misiune imposibilă” în Austria: Soția președintelui mexican încearcă să recupereze coroana unui rege aztec

Delphine Boël a devenit oficial prinţesă a Belgiei după un test de paternitate

Fostul rege Juan Carlos, în exil în Emiratele Arabe Unite

Țara în care a decis să se stabilească fostul rege Juan Carlos al Spaniei, acuzat de corupție

Fețele lui Juan Carlos, fostul rege al Spaniei acuzat de spălare de bani. Povestea averii ascunse și a donațiilor către amantă

Ştiaţi că omul pădurilor chiar a existat? Petrus Gonsalvus s-a născut în 1537, în Tenerife, şi avea tot corpul acoperit de păr. A fost inspiraţia pentru Frumoasa şi Bestia

Legenda regelui Arthur, mit sau realitate?

Suma pentru care s-a vândut o monedă din aur rară, care nu trebuia să existe – VIDEO