Home » Lumea digitală » Din 2018, YouTube va renunţa la reclamele care îi supără pe mulţi utilizatori

Din 2018, YouTube va renunţa la reclamele care îi supără pe mulţi utilizatori

Din 2018, YouTube va renunţa la reclamele care îi supără pe mulţi utilizatori
Publicat: 22.02.2017
Youtube va renunţa la reclamele de 30 de secunde peste utilizatorul nu poate trece, începând din 2018. Astfel de reclame sunt considerate supărătoare de mulţi utilizatori, iar agenţiile media spun că sunt o rămăşiţă din perioada de glorie a televiziunii.

Reprezentanţii Google au declarat pentru BBC că doresc să se concentreze pe „formate care funcţionează atât pentru utilizatori, cât şi pentru publicitari”, informează Mediafaxhttp://www.mediafax.ro/.

„Este un standard TV care a fost adus în online, dar nu este cea mai eficientă de a-ţi face reclamă”, spune Will Smyth, directorul agenţiei media Agenda21. „Această măsură va încuraja mai multe companii de publicitate să devină şi mai creative, deorece timpul de expunere devine şi mai scurt”.

Vă recomandăm să citiţi şi următoarele articole:

Un calcul arată de câte vizualizări pe YouTube este nevoie pentru a câştiga salariul minim pe economie din România

Facebook, Twitter şi Youtube au ajuns în istanţă. De ce sunt acuzaţi

De Crăciun, în acest an, se poartă reclamele de suflet. Clipul care topeşte inimile – VIDEO

Şapte cauze ale obezităţii în SUA. Numărul de reclame este unul dintre factori

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase