Prima pagină Lumea digitala

YouTube introduce premiere, abonamente pentru canale şi magazine de produse personalizate

06.26.2018 | ● Vizualizări: 262

YouTube este un adevărat gigant al internetului, fiind sursa principală de video streaming a peste 1,9 miliarde de utilizatori cu conturi active în fiecare lună. Cu toate acestea, mulţi dintre creatorii de conţinut şi-au exprimat nemulţumirile în ultimii ani faţă de modul în care platforma funcţionează şi faţă de tratamentul pe care îl primesc din partea YouTube. Se pare însă că nemulţumirile au fost auzite, iar YouTube încearcă acum să creeze noi metode prin care aceştia să poată câştiga bani.

Noile metode de monetizare nu sunt nici tocmai noi pentru industria de creare de conţinut online şi nici originale, fiind mai degrabă împrumutate de la alte companii similare. De exemplu, canalele de YouTube cu peste 100.000 de abonaţi vor putea să pornească posibilitatea de abonare pe bani. Astfel, abonaţii pot plăti câte 5 dolari pe lună pentru a primi acces la conţinut exclusiv sub forma unor clipuri exclusive sau livestream-uri dedicate comunităţii, acces la emoji-uri personalizate în chat şi alte astfel de „avantaje”. Această funcţie există deja pe Twitch de multă vreme şi a devenit sursa principală de venit pentru mulţi streameri.
 
YouTuberii din Statele Unite ale Americii vor avea acces şi la un magazin virtual de obiecte personalizate. Acestea vor fi realizate prin intermediul unui parteneriat între YouTube şi Teespring şi va asigura vânzarea de tricouri, căni, perne şi alte astfel de obiecte cu logo-ul, grafica sau orice alte mesaje specifice canalului. Aceste obiecte vor apărea diresc în pagina de YouTube şi vor fi disponibile pentru canalele cu peste 10.000 de abonaţi.
 
Continuarea pe Go4it.