Home » Știință » Astronomii au reuşit să simuleze condiţiile meteorologice din apropierea planetei Pluto. Ce a ieşit – VIDEO

Publicat: 14.12.2015
Imaginile folosite pentru simulare au fost captate de la bordul navei New Horizon

Cercetătorii NASA au făcut publică o simulare a condiţiilor meteorologice din sistemul nostru solar. Exerciţiul se bazează pe informaţii transmise de la bordul navei New Horizon, în timpul unei misiuni de observare efectuate în apropierea planetei Pluto.

În videoclipul realizat de specialiştii americani, se pot observa unde de mai multe culori. Cele roşii reprezintă densitatea, presiunea şi temperatura plasmei din jurul planetei Pluto. Cu albastru au fost marcate undele de şoc provocate de expansiunea plasmei.

Această simulare este preliminară, deoarece alte echipe din cadrul NASA au creat simulări, cu rezultate diferite de cele prezentate în cadrul acestui studiu. Astronomii vor trage concluziile finale de-abia în momentul în care nava New Horizon îşi va finaliza misiunea. Atunci vom putea avea o imagine mai clară asupra modului în care evoluează condiţiile climatice în interiorul galaxiei noastre.

Sursa: engadget.com