Home » Știință » Cum arată planeta noastră în comparaţie cu alte obiecte cosmice. Un VIDEO inedit

Publicat: 13.08.2016
În clipul postat pe platforma online ni se arată, încă o dată, că suntem mici în Univers.

Ştim deja că planeta noastră nu se numără printre cele mai mari structuri din spaţiul cosmic. În acest sens, putem lua ca exemplu unele găuri negre a căror masă poate fi chiar şi de câteva miliarde de ori decât cea a Soarelui.

Pentru cei care nu şi-au pus niciodată problema cât de mici suntem în Univers, cei de la morn1415 le oferă o alternativă. Ei au realizat un videoclip în care prezintă Terra în raport cu celelalte obiecte cosmice din Sistemul Solar şi nu numai.

Iată cum arată Pământul în comparaţie cu alte corpuri cereşti:

Sursa:yotube.com/morn1415

Una dintre cele mai interesante părţi ale videoclipului este momentul în care ne sunt prezentate dimensiunile Căii Lactee în zile-lumină şi ani-lumină, urmând ca, mai apoi, să ni se arate cât de impresionante sunt celelalte galaxii din Univers. Nu în ultimul rând, în clip se menţionează existenţa grupurilor de galaxii ale căror diametre pot ajunge chiar şi la câteva miliarde de ani-lumină.

Vă mai recomandăm şi: Imagini terifiante ale asteroizilor care ameninţă Terra (FOTO/VIDEO)