Home » Știință » Un asteroid de mărimea unui autobuz a trecut pe lângă Pământ la o distanţă mult mai mică faţă de cea dintre Terra şi Lună

Publicat: 04.04.2017
Un asteroid de mărimea unui autobuz a trecut, la sfârşitul lunii martie, la o distanţă mult mai apropiată de Pământ faţă de Lună.

Obiectul denumit 2017 FJ101 a trecut la o distanţă de 325.087 de kilometri faţă de Pământ, pe 31 martie, informează Mail Online.

Asteroidul cu lăţime de opt metri a fost observat de către telescopul Pan-STARRS 1 aflat în Maui Hawaii. În medie, Luna orbitează la o distanţă de 384.400 de kilometri faţă de Pământ.

Cercetătorii încearcă să realizeze noi dispozitive de interceptarea a asteroizilor. Într-o declaraţie oficială, Casa Albă a afirmat că omenirea nu este pregătită pentru impactul cu un asteroid.