Home » Știință » NASA va crea cu ajutorul imprimantei 3D zale pentru călătoria în spaţiu

NASA va crea cu ajutorul imprimantei 3D zale pentru călătoria în spaţiu

Publicat: 21.05.2017
Zalele erau o formă de armură populară în timpul Evului Mediu care era alcătuită din mici inele de metal legate între ele. Armurile mai bune au făcut această tehnologie irelevantă, până când NASA a decis să îi folosească potenţialul pentru a proteja astronauţii în timpul călătoriei în spaţiu.

Desigur, nu sunt legate precum o făceau oamenii din trecut, ci printate, scrie Curiosity.

Inginerul de la NASA Raul Polit Casillas lucrează cu o echipă pentru a fabrica un material asemănător zalelor atât în aparenţă, cât şi în funcţii. Partea netedă a materialului reflectă lumina, în timp ce partea opusă o absoarbe, astfel oferă protecţie fizică, cât şi termică.

Cercetătorii o consideră printare 4D, pentru că în afară de geometrie aceştia printează şi funcţia. Procesul de printare face ca materialul să fie extrem de versatil, deoarece poate fi realizat şi pe Pământ şi în spaţiu.

Materialul nu va fi utilizat doar pentru oameni, ci şi navele şi anumite dispozitive pot fi învelite şi protejate cu aceasta, având în vedere faptul că zalele se pot mula pe orice suprafaţă.

NASA va distruge o sondă de 3,26 de miliarde de dolari. Celebra sondă Cassini a descoperit o lume care are potenţialul de a susţine viaţa