Prima pagină Maratoanele Descopera 500 experimente

500 experimente la tine acasă - episodul 75
    21.08.2011 |

500 experimente la tine acasă - episodul 4
    11.06.2011 |

Chimia, fizica, anatomia & fiziologia omului - ziceţi voi că sunt grele şi plicticoase? Depinde cine şi cum vi le predă! Nici nu ştiţi ce de lucruri interesante puteţi afla în timp ce vă faceţi temele sau în cursul unui joc de-a baba-oarba. Noi ştim cum să predăm lecţiile de ştiinţa în aşa fel încât să vă facem să le urmăriţi de drag, nu de nevoie. În episodul de astăzi puteţi vedea:

500 experimente la tine acasă - episodul 3
    10.06.2011 |

500 experimente la tine acasă - episodul 2
    09.06.2011 |

500 experimente la tine acasă - episodul 1
    08.06.2011 |

Maratonul "500 de experimente la tine acasă"
    07.06.2011 |

Ştii cine a inventat becul, paratrăsnetul sau telefonul, iar poveştile descoperirilor întâmplătoare de la forţa gravitaţională la penicilină sunt cunoscute de toată lumea. Asta nu înseamnă că toate tainele au fost deja dezlegate. Şi tu poţi improviza mici experimente chiar la tine acasă şi vedea dacă ai stofă de inventator. Descoperă.ro te provoacă la maratonul „500 de experimente la tine acasă”. Prezentate într-un format video prietenos, experimentele constituie o cale…