Home » Știință » Americanii provoacă panică. Vor să facă experimente pentru crearea animalelor parţial umane

Publicat: 16.08.2016
Guvernul Federal American a anunţat că va finanţa controversatele experimente care implică implantarea unei celule stem umane în embrionul unui animal pentru a crea un animal parţial uman.

Institutul Naţional pentru Sănătate din Statele Unite ale Americii propune o nouă politică pentru a le permite cercetătorilor să acceseze fonduri federale, pentru a crea himere în medii controlate. Aceştia au impus un moratoriu pentru finanţarea  experimentelor abia din septembrie, deoarece puteau apărea îngrijorări etice.

Una dintre problemele proiectului ar putea fi animalele care ar putea avea parţial creier uman, fiind capabile să conştientizeze sau să gândească precum oamenii. O altă îngrijorare se referă la dezvoltarea unui animal care produce spermă şi ovule umane, care ar putea să se împrecheze şi să creeze creaturi hibrid.

Cercetătorii au afirmat că pot preveni aceste rezultate, iar embrionii ar putea fi un instrument important în cercetările medicale. Cercetătorii doresc să utilizeze embrionii pentru a crea animale cu boli umane, care i-ar putea ajuta să trateze şi să prevină afecţiunile. Cercetătorii speră să creeze oi, porci şi vaci cu inimi, rinichi, pancreas şi ficat uman pe care ar putea să le utilizeze pentru transplantul uman.

Institutul Naţional pentru Sănătate din SUA a luat în considerare experimentele ce implică crearea animalelor care pot produce spermă şi ovule umane ce ar putea fi folositoare în cercetările privind infertilitatea umană.

Unii cercetători au afirmat că sunt încântaţi de noua politică ,,Veştile sunt foarte bune, vom lua în considerare acest tip de cercetări”.

Dar au existat şi critici la adresa acestei decizii ,,Scriitori de science fiction probabil şi-au imaginat astfel de creaturi, precum Frankenstein,” a declarat Stuard Newman, biolog la Colegiul Medical din New York. ,,Este spectaculos, dar acum devin tot mai reale. Dacă este posibil nu trebuie neapărat să o facem,” a adăugat el.

Sursa: The Real Strategy.