Prima pagină D:News

DESCOPERĂ ACUM: Beneficiile somnului înainte de examen. ”Sistemul nervos” al plantelor. Vaccinarea repetată este sigură. ”Omul Gheţurilor” a beneficiat de îngrijire medicală sofisticată. La Polul Nolul rocile au început să se ”topească”

09.22.2018 | ● Vizualizări: 445

Studiile arată că renunţarea la orele de odihnă pentru studiu aduce mult mai multe aspecte negative şi ar trebui să fie ultima strategie luată în considerare.

Cercetătorii au descoperit că frunzele plantelor transmit mesage de avertizare către celelalte regiuni ale plantei atunci când sunt rănite. Testul fluorescenţei arată cât de rapid funcţionează comunicarea internă a plantelor.

Copiii care au diverse tipuri de reacţii adverse după o imunizare iniţială au o rată scăzută de reacţii recurente la vaccinaţiile următoare, conform relatărilor dintr-un studiu publicat recent în The Pediatric Infectious Disease Journal, jurnalul oficial al The European Society for Paediatric Infectious Diseases.

Otzi, „omul gheţurilor”, ce are o vehime de 5.300 de ani, părea că nu a beneficiat de îngrijire medicală. Dinţii săi erau cariaţi, avea o bacterie periculoasă în stomac, iar problemele sale la genunchi erau serioase. Însă un nou studiu arată că ierburile şi tatuajele pe care le avea reprezentă indicii ale unor tratamente pe care le-a utilizat pentru anumite afecţiuni.

Odată cu creşterea temperaturilor de la Polul Nord permafrostul ce s-ar traduce ca teren îngheţat în permanenţă a început să se dezgheţe rapid. Însă permafrostul nu este singurul lucru care se dezgheaţă.