atomi

Fizicienii au măsurat, pentru prima dată, interacţiunea nucleară slabă din interiorul atomilor

O sondă de foraj destinată iniţial pentru Marte poate scoate la iveală misterele continentului Antarctica

Premieră demnă de Premiul Nobel: cercetătorii au observat comportamentul electronilor în timpul reacţiilor chimice

Descoperirea esenţială a celor mai mici picături posibile ajută la dezvăluirea misterului naşterii Universului

Fizicienii au putut calcula de unde vine masa protonului. Bizareria care adaugă greutate particulei, la care Einstein a avut o contribuţie esenţială

A fost găsit un nou mod de a măsura ”aproape nimic”. Metoda de măsurare a presiunii vidului poate revoluţiona modul de fabricare al microcipurilor

Producem atât de multă informaţie încât cercetătorii au dezvoltat o nouă metodă pentru a fi stocată în atomi

Atomii extrem de reci au fost studiaţi pentru a verifica o predicţie din 1963. Noul demers poate revoluţiona industria electronică

Un ”demon” ar putea fi cel ce va ajuta la crearea unui computer cuantic

Large Hadron Collider a accelerat, în premieră, atomii la o viteză apropiată de cea a luminii

Spaţiul ar putea da ora exactă pe Pământ. Chinezii au realizat, în premieră, primul ceas atomic funcţional în spaţiu

O nouă tehnică de microscopie a doborât recordul prezentării individuale a atomilor

S-a ciocnit Pământul timpuriu cu materia întunecată? Minerale vechi de 500 de milioane de ani ar putea deţine secretul

Cu ajutorul unui nou studiu, se pot scoate la iveală detalii cruciale despre ”particula lui Dumnezeu”

Noi rezultate indică prezenţa unei noi forme ale materiei. Poate oferi posibilitatea pentru generarea energiei nelimitate