canada

Cum a devenit Terra un ”bulgăre de gheaţă” acum 717 de milioane de ani? MISTERUL cele mai mari glaciaţiuni a fost în sfârşit elucidat

Savanţii au descoperit cele mai vechi fosile. Au o vechime de 3,77 miliarde de ani

O creatură monstruoasă care trăia acum 400 de milioane de ani, descoperită într-un muzeu din Canada

Un profesor canadian a făcut o descoperire uimitoare: un film care îl reprezintă pe reputatul scriitor francez Marcel Proust – VIDEO

Ce putem învăţa din eşecurile inginereşti? Unele cazuri au avut un final catastrofal – VIDEO

Care sunt cele mai bune ţări în care te poţi muta? TOP 21 de cele mai primitoare ţări. În top a intrat şi unul dintre vecinii României – GALERIE FOTO

Paleontologii au descoperit un sit extrem de bogat în fosile ale unor organisme marine de acum 180 de milioane de ani. ”De fiecare dată când mergem, găsim ceva nou”

Oraşul fantomă în care nu locuieşte nimeni deşi luminile sunt aprinse, pomii sunt îngrijiţi şi există restaurante, centre comerciale şi bănci – Galerie Foto

Războiul chimic ascuns: experimentele Aliaţilor pe proprii soldaţi. Zeci de mii de oameni au fost otrăviţi ”în numele salvării de vieţi” – VIDEO

TOP 10 cele mai sigure destinaţii turistice

Un canadian a cheltuit 1,5 milioane de dolari pentru a ajuta 200 de refugiaţi sirieni. Cum a început totul

VIDEO Cum reacţionează un urs panda când face cunoştinţă cu un om…de zăpadă

Un avion de pasageri era să intre în coliziune cu o posibilă dronă

Un cameraman care filma un urs grizzly în timp ce căuta peşte a înregistrat un moment rar al lumii sălbatice

O mângâiere a fost de ajuns. Dovada că un urs polar şi un câine ne pot da o lecţie de viaţă. VIDEO