cancer mamar

Apa contaminată cu arsen scade riscul de cancer mamar

Ce ar trebui să mănânce femeile cu cancer de sân? Dieta care măreşte şansele de a învinge boala

Există vreo legătură între cancerul de sân şi purtarea sutienului? Cercetătorii au un răspuns clar

Mamografia 3D salvează vieţi, pentru că este mai eficientă pentru depistarea cancerului mamar decât cea 2D

Avertisment pentru toate femeile care folosesc pilule contraceptive. Unele pastile cresc riscul de cancer de sân

Ce riscă femeile care consumă des băuturi răcoritoare? Legătura dintre aceste băuturi şi pericolul apariţiei unui cancer specific feminin

De ce este mai periculos cancerul mamar pentru femeile cu kilograme în plus? Descoperirea ce surprinde cercetătorii

Testul ce detectează cu 10 ani în avans riscul de a suferi de cancer mamar, cea mai nouă invenţie a cercetătorilor britanici

Fumătorii care au gena cancerului mamar prezintă un risc mare de a face cancer pulmonar

Au fost identificate 17 substanţe chimice care cresc riscul de cancer mamar. Cum te poţi feri de ele

Cercetătorii au obţinut o victorie importantă în lupta contra unui cancer mamar greu de depistat

Reuşită extraordinară în lupta contra cancerului mamar. „Rezultatele sunt revoluţionare”, anunţă specialiştii

Adio mastectomie? Oamenii de ştiinţă au descoperit o alternativă la această soluţie radicală de prevenire a cancerului

De ce recomandă specialiştii extirparea ambilor sâni în cazul femeilor care posedă genele BRCA1 şi BRCA2?

Ce riscă femeile tinere care fumează mult. Cercetătorii trag un semnal de alarmă