detectare

Descoperire neaşteptată în sistemul nostru solar: planeta pitică Ceres „scuipă” apă în spaţiu! (VIDEO)

Inovaţie britanică: testul care detectează cancerul în doar câteva ore

Există al şaselea simţ? O nouă cercetare dă verdictul

Poate un sutien „inteligent” să pună capăt consumului de alimente pe fond emoţional?

O descoperire neaşteptată creşte şansele de a detecta forme de viaţă extraterestră în sistemul nostru solar

Un test de sânge care ar putea detecta sindromul Down în timpul sarcinii, dezvoltat în Marea Britanie

O inovaţie tehnologică promite să transforme oceanele: reţelele wireless subacvatice. Iată cum vor revoluţiona ştiinţa

Cercetătorii se pregătesc să valideze o nouă predicţie a lui Einstein, schimbând modul în care înţelegem Universul

Ciocolata şi băuturile dulci ar putea fi folosite pentru a detecta cancerul, eliminând nevoia de ace

Un nou test sangvin poate să detecteze cancerul oral cauzat de virusul papiloma uman (HPV)

O veste extraordinară pentru viitoarele mame: un nou test, mai puţin invaziv, detectează cu acurateţe sindromul Down din primul trimestru

Reuşită extraordinară: un nou test permite detectarea „amprentei digitale” a anticorpilor HIV

Roboţi injectaţi în ochi: calea pentru prevenirea orbirii

Misterul „ţipetelor” copacilor: de ce emit arborii sunete de 140 de decibeli asemănătoare urletelor?

O nouă tehnică de imagistică va putea diagnostica pacienţii într-un timp record prin ascultarea „cântecului bolii”