experimente

Teoria relativităţii lui Einstein, la fel de actuală după o sută de ani

5 cele mai amuzante, dar şi înfiorătoare experimente ştiinţifice făcute vreodată

Unde ne PLACE să fim atinşi şi de cine. Rezultatul neaşteptat al unui studiu efectuat pe 1300 de oameni

Nou RECORD de teleportare cuantică: distanţa uriaşă străbătută de fotoni

Un cercetător nord-coreean care a fugit din ţară va depune mărturie în faţa Parlamentului European cu privire la experimentele umane desfăşurate de Phenian

Povestea TERIFIANTĂ a fostului comandant al lagărului Auschwitz. Cum a implementat sistemul prin care milioane de oameni au murit în chinuri groaznice

Experimentele şocante făcute de medici pe sclavii de pe plantaţii în perioada în care nu exista anestezia şi infecţiile banale de astăzi te puteau ucide

Trei experimente neobişnuite ale armatei americane

”Casa experimentelor”, locul unde tinerii pasionaţi de şiinţă pot realiza experimente interactive pentru aprofundarea cunoştinţelor de la şcoală – GALERIE FOTO

Fermierii din Alaska cresc o plantă folosită de sovietici pentru experimente militare secrete

Femeia care a mâncat mere de la Cernobîl şi a făcut experimente în zona centralei fără echipament de protecţie – VIDEO

Zece experimente terifiante făcute pe oameni, în numele ştiinţei. Au şocat o lume întreagă

Experiment inedit. Priviţi-vă partenerul în ochi timp de patru minute. Păţiţi şi voi acelaşi lucru precum aceşti oameni? VIDEO

Experimente sinistre în fostele baze nucleare sovietice. Supravieţuitorii relatează scene cutremurătoare (Galerie FOTO)

Cinci şopârle implicate într-un experiment spaţial rusesc despre viaţa lor sexuală au murit