gauri negre

Un nou studiu pune sub semnul îndoielii modelele existente cu privire la găurile negre

Astronomii au detectat impulsuri de energie cu o origine stranie. Descoperirea poate fi una dintre cele mai importante în astronomie din ultimele decenii

Un studiu recent ajunge la un rezultat ce poate revoluţiona astrofizica: găurile negre supermasive au un rol mult mai important decât s-a crezut anterior

Savanţii pot demonstra falsitatea teoriei lui Einstein odată cu descoperirea unei găuri negre supermasive

Un eveniment astronomic extrem de rar în care două găuri negre fuzionează va putea fi observat în premieră de cercetători

Un cercetător român a realizat un studiu care poate revoluţiona mecanica cuantică, unind două domenii de bază din fizică

Câştigătorii Premiului NOBEL 2017 pentru FIZICĂ sunt Rainer Weiss, Barry C. Barish şi Kip S. Thorne pentru contribuţiile aduse la observaţiile undelor gravitaţionale

Una dintre teoriile fundamentele privind găurile negre a fost demontată de experimentele realizate de-a lungul a cinci ani

O nouă descoperire în premieră scoate la iveală detalii esenţiale despre găurile negre

Pentru a treia oară în acest an, senzorii din cadrul LIGO au detectat unde gravitaţionale. Descoperirea oferă informaţii despre modul în care se deplasează găurile negre

Vom putea călători în timp? Găurile negre ar putea reprezenta cea mai bună metodă, sugerează experţii

ESA va trebui să aleagă o nouă misiune spaţială din trei propuneri. Toate au implicaţii importante pentru ştiinţă

Stephen Hawking, fizicianul care a revoluţionat modul în care privim universul. ”Este o victorie a unui om împotriva propriei soarte”

LIGO, aparatura de detectare a undelor gravitaţionale care a dezlegat un mister de acum 100 de ani, este din nou activă şi mult mai puternică

Descoperirea cercetătorilor germani: Găurile negre sunt, de fapt, doar nişte holograme