gravitatie

Fizicienii susţin că au obţinut o imagine holografică a unei găuri negre cu ajutorul unui ”fulg” de grafen

Teoria relativităţii generale a lui Einstein a trecut cel mai DIFICIL test. Gravitaţia are aceleaşi efecte chiar şi în cazul unui ”sistem stelar unic”

O zi ar putea avea 25 de ore. În urmă cu 1,4 miliarde de ani, ziua avea 18 ore. Fenomenul ce stă la baza acestei schimbări

Cea mai mare presiune din Univers a fost detectată în interiorul protonilor

Neurochirurgii au dezvăluit SECRETUL din spatele mişcării lui Michael Jackson. Cum a reuşit artistul să sfideze gravitaţia

Pac-Man ne ajută să nu ne prăbuşim de pe marginea planetei, cel puţin asta cred adepţii teoriei Pământului-plat

Ce se întâmplă dacă eşti atras într-o gaură neagră?

Astronomii au descoperit o stea solitară care va fi folosită pentru a testa validitatea Teoriei Relativităţii. ”Va fi prima măsurătoare de acest tip”

Invenţia în premieră care poate duce la o nouă revoluţie în ştiinţă: un grup de cercetători a creat ceasul atomic portabil, iar aplicaţiile sale sunt nenumărate

Locurile de pe Pământ care contrazic teoria gravitaţiei propusă de Isaac Newton

Descoperire de excepţie a fizicienilor: acum ştim care este viteza gravitaţiei

A fost descoperită ”o anomalie gravitaţională” misterioasă sub stratul de gheaţă al Antarcticii

Ce s-ar întâmpla dacă forţa gravitaţională ar fi cu 5% mai puternică?

O gaură neagră uriaşă a fost descoperită în mijlocul Căii Lactee. Este de 100 de mii de ori mai mare decât Soarele