imagine

A fost descoperită o sticlă de bere pe Marte? Un vânător de anomalii sugerează că a realizat descoperirea într-o imagine publicată de NASA

Chipul unui bărbat care a trăit acum 700 de ani a fost reconstruit. Cercetătorii au aflat informaţii SURPRINZĂTOARE despre viaţa lui

Poţi găsi animalele din imagine? Experţii susţin că doar persoanele analitice pot descoperi cele patru creaturi

RĂSPUNS: Poţi găsi cele paru animale din imagine?

NASA a publicat prima imagine cu sistemul TRAPPIST-1. ”Permitem publicului să fie martor la fiecare pas al descoperirii” – FOTO

Ce culoare au aceste căpşuni? O nouă imagine a devenit virală după ce utilizatorii unei reţele sociale au fost divizaţi de culoarea fructelor

Cea mai veche imagine din lume, de acum 38.000 de ani, a fost descoperită în Franţa. Imaginea a fost realizată cu ajutorul unei tehnici din zilele noastre

De ce testul Rorschach păcăleşte ochiul uman ?

FOTO Cum arată familia cu peste 2.000 de descendenţi

RĂSPUNS: Unde se află şarpele de peste un metru în imaginea de mai jos?

Doar 1% din oameni pot să găsească personajul misterios din această imagine. Tu l-ai descoperit?

Motivul biologic din spatele unui truc incredibil. De ce unii oameni nu pot vedea punctul? FOTO-VIDEO

Când s-a născut Iisus Hristos? Descoperirea unei pietre vechi de 5.000 de ani ridică o mare întrebare legată de naşterea Creştinătăţii

Câţi pepeni vezi în această imagine?

Imaginea UIMITOARE cu Staţia Spaţială Internaţională făcută publică de NASA