realizare

De ce sunt periculoase pentru siluetă filmele de acţiune? Descoperirea inedită a cercetătorilor (VIDEO)

Când binele face rău: cercetătorii au descoperit de ce dispar 25% din limbile lumii, iar motivul este surprinzător

Datorită Google vom putea efectua un tur virtual al sălilor din Palatul Parlamentului

Computerele ne iau slujbele: un program computerizat, mult mai eficient decât doctorii în diagnosticarea unor probleme!

Oamenii de ştiinţă au descifrat un vechi mister: de ce expresia facială a furiei este universală. Iată care este scopul său!

Din miracolele naturii: rodiile previn distrugerea celulelor cerebrale şi stopează maladia Alzheimer!

Comorile României, promovate în celălalt capăt al lumii: televiziunea naţională japoneză a realizat un documentar despre Salina Turda

Reuşită extraordinară: amintirile dureroase pot fi modificate şi transformate în emoţii pozitive!

De ce nu se realizează laserul de la Măgurele? Problema care blochează cea mai importantă realizare ştiinţifică din istoria României

Românii pot cumpăra începând de astăzi 2 tipuri de minidrone controlate de pe smartphone sau tabletă

Reuşită fără precedent în istorie: un organ complet funcţional a fost creat în corpul unui animal viu (VIDEO)

Românii depăşesc britanicii, belgienii şi ruşii la cumpărarea de smartphone-uri de pe internet

Idee spectaculoasă: cum va arăta avionul de lux al viitorului, fără ferestre, dar cu vedere panoramică (FOTO/VIDEO)

De ce ar trebui ca fiecare bărbat să consume şapte migdale pe zi?

Un studiu dezvăluie obsesiile sezoniere ale Hollywoodului: filmele cu nazişti apar în februarie, iar cele cu prinţese în mai