reuters

„Regina Anzilor”, floare care înfloreşte o dată la 100 de ani, se pregăteşte să uluiască iubitorii plantelor

Shakespeare a exagerat, arată noi descoperiri. Regele Richard al III-lea nu era cocoşat

Limba engleză se îmbogăţeşte. Cuvintele „selfie”, „tweep” şi „turducken”, incluse în dicţionarul Merriam-Webster 2014

„Grădină zoologică umană” de la Oslo, proiectul prin care doi artişti doresc să „vindece amnezia colectivă a norvegienilor”

Un tablou pierdut al a lui Van Gogh a fost descoperit după 40 de ani de absenţă

Moartea vine din cer! Cercetătorii au descoperit „o mare surpriză” ce riscă să facă multe victime în 2014

Descoperă extraordinară: o dischetă din 1985 a dezvăluit opere neştiute ale unui mare artist! (GALERIE FOTO)

Cubul Rubik împlineşte 40 de ani. Un om din 7 de pe Terra a deţinut această jucărie care stimulează imaginaţia

Descoperire foarte rară în Israel, ce datează de acum 3.300 de ani (GALERIE FOTO)

Un ou imperial Fabergé pierdut de peste 112 ani, descoperit de un negustor de fier vechi care voia să-l topească (GALERIE FOTO)

Descoperirea care schimbă ce se credea până acum: astronomii au găsit primul asteroid cu inele! (VIDEO)

A fost stabilită soarta „comorii naziste” în valoare de un miliard de euro

„Hărţile de navigaţie” ale genomului uman au fost descifrate de oamenii de ştiinţă

Când este frumuseţea un avantaj pentru bărbaţi, dar nu pentru femei? Un nou studiu oferă răspunsul

O reţea de peşteri descoperită pe o insulă îndepărtată, cheia ce permite descifrarea secretului formării continentelor (VIDEO)