Stele

Un nou studiu scoate la iveală un detaliu fascinant despre găurile negre: obiectele cosmice ejectează mase de dimensiunea stelelor

Radiaţiile gamma din centrul galaxiei noastre provin de la stele şi nu de la materia întunecată, aşa cum se credea până acum

Astronomii au descoperit că galaxiile completează o rotaţie în jurul axei proprii o dată la un miliard de ani

Descoperă Acum: Ce îl face pe celebrul Wim Hof să reziste la frig? ”Widow Maker”, cel mai letal atac de cord. Primele stele care au luminat universul

Dublă descoperire de proporţii: semnalul apariţiei primelor stele din univers şi secretul detectării materiei întunecate

Cercetătorii au descoperit ceva ce pare a fi un nou tip de sistem stelar. Ciudăţenia găsită de astronomi în doi nori cosmici ”hoinari”

Un adolescent din Galaţi a descoperit patru stele variabile. Ce denumire a decis să acorde corpurilor spaţiale

Teoria Relativităţii propusă de Einstein se aplică şi celor mai ciudate sisteme stelare din univers

Cum a fost posibil să fi existat o densitate atât de mare a materialului cosmic care să ducă la formarea stelelor?

Un număr uriaş de stele cu o masă de 200 de ori mai mare decât cea a Soarelui a fost descoperit într-o galaxie vecină

Un studiu recent ajunge la un rezultat ce poate revoluţiona astrofizica: găurile negre supermasive au un rol mult mai important decât s-a crezut anterior

Originea corpului uman, aşa cum este prezentată de astrofizică, este mai uimitoare decât se crede

Prima ploaie de meteoriţi artificială va fi realizată în Japonia

De ce galaxiile au forme diferite?

NASA a publicat o listă cu ”sunetele” stranii înregistrate în spaţiu