trimitere

Japonia a trimis în spaţiu o păpuşă Hello Kitty, oferind publicului şansa de a trimite celor dragi un mesaj de pe orbită (VIDEO)

Un nou pas ambiţios: China va plasa o sondă pe orbita Lunii până la sfârşitul lui 2014

„Am fost la un pas să revenim în secolul al 18-lea”, dezvăluie NASA. În 2012, omenirea a flirtat cu dezastrul

Cel mai precis ceas construit vreodată de om are o misiune specială: testarea teoriei relativităţii a lui Einstein (VIDEO)

Emiratele Arabe Unite îşi creează propria agenţie spaţială şi vrea să trimită o navă pe Marte în 2021

Misterul zborului MH370: Malaysia va trimite echipamente suplimentare în vederea reluării căutării avionului dispărut

NASA a testat „farfuria zburătoare”, tehnologia care ar putea trimite astronauţi pe Marte (FOTO/VIDEO)

O nouă idee inedită a Facebook: Slingshot, o aplicaţie de partajare de fotografii cu un mecanism neobişnuit

E oficial: NASA a dezvăluit când vrea să trimită oameni pe Marte. Planurile agenţiei spaţiale americane (VIDEO)

Prima reclamă în spaţiu: o băutură din Japonia va fi trimisă pe Lună în 2015 într-o misiune inedită (FOTO/VIDEO)

De ce nu trimite NASA oameni pe Marte? Care sunt explicaţiile oferite de agenţia spaţială americană

Eşti homofob? O să mori mai repede, sugerează un studiu recent

Roverul lunar chinez „şi-a recăpătat cunoştinţa”; internauţii chinezi speră într-un miracol

Cum scapi de migrene? A fost inventată soluţia „care îţi transformă viaţa”: un dispozitiv portabil ce anihilează durerile de cap!

Idee ingenioasă: NASA a trimis 800 de furnici în spaţiu pentru a putea construi roboţi mult mai inteligenţi