vulcan

Vulcanul Kilauea din Hawaii a erupt. Mii de locuitori au fost evacuaţi

”Fântâna de lavă”, fenomenul rar ce a avut loc în 1969 şi a uimit cercetătorii

Dinozaurii au devenit specia dominantă în urma unei extincţii masive ce a avut loc în urmă cu 230 de milioane de ani

Un crater de impact sau supervulcan? Astronomii sunt contrariaţi de descoperirea unui crater de diametru de 75 km pe suprafaţa lui Marte

Cel mai mare vulcan din Europa alunecă spre Marea Mediterană

Descoperire incredibilă a savanţilor care au studiat erupţia unui supervulcan. Ce s-a întâmplat cu omenirea în timpul iernii vulcanice

VIDEO Geofizicienii au înregistrat în premieră sunetul tunetului unui vulcan

Este supervulcanul din Yellowstone pe cale să erupă? Specialiştii au un răspuns după ce au detectat mai multe seisme în zonă

Insula care îi contrariază pe cercetători: creşte şi creşte, iar tot ce e de făcut este să admirăm

Ciudăţenia naturală de pe fundul Pacificului: o cantitate imensă de magmă cu potenţial catastrofal a fost găsită de savanţi

VIDEO. A avut loc cea mai mare erupţie vulcanică înregistrată în istorie, iar noi aproape am ratat-o

COD ROŞU în Filipine: o erupţie violentă a celui mai mare vulcan din ţară este iminentă

De la formarea Lunii la erupţii catastrofale misterioase: top 10 descoperiri care au surprins geologii

Două fenomene dezastruoase care au salvat Pământul de la distrugere

VIDEO. O mică insulă vulcanică din Pacific care trebuia să dispară i-a fascinat pe cercetători şi poate rescrie modul în care înţelegem formarea acestor insule