ZF la 17 ani. Povestea noastră continuă :)

17 11. 2015, 12:03

 Dragă cititorule,

Noi suntem bine, sănătoşi, am făcut 17 ani, suntem în picioare şi încercăm să fim alături de tine acolo unde ne citeşti. Dacă la început era printul şi numai printul şi tu trebuia să ne găseşti pe noi, acum noi trebuie să mergem după tine pe net, pe mobil, pe smartphone, pe tabletă, pe Facebook, în stradă, la evenimente şi pe toate device-urile care vor mai apărea.

Dacă din punct de vedere tehnologic lucrurile s-au schimbat dramatic în 17 ani, ce nu s-a schimbat este povestea care însoţeşte o ştire, un articol, un personaj sau un eveniment. Voi citiţi mult mai mult ca înainte, dar puţin diferit: întoarcerea unei pagini de ziar a fost înlocuită cu un click sau cu o glisare pe ecranul smartphone-ului sau tabletei.

De fapt plăcerea întoarcerii unei pagini de ziar nu a dispărut de tot, pentru că 25% dintre cititorii ZF au rămas fideli print-ului, dar noua generaţie se împacă mai bine cu tehnologia şi ne citeşte pe net: 75% dintre cititori preferă să citească ZF pe mobil, desktop şi tabletă. Până în ora 10:00 marea majoritate dintre voi ne citiţi de pe mobil, în maşină sau metrou, prin scanarea ştirilor. Odată ce ajungeţi la birou treceţi pe desktop sau pe tabletă şi raportul se inversează, iar cele mai citite ştiri sunt legate de poveşti de succes (asta pentru că ştirile pozitive sunt cele mai citite), analize sau evenimentele zilei. Seara reveniţi la mobil ca să vedeţi ultimele ştiri şi să citiţi articole mai ample, în special de business internaţional.

Sunteţi cei mai buni cititori din România din punctul de vedere al categoriei profesionale şi al veniturilor câştigate şi încercăm să vă facem să petreceţi cât mai mult timp cu noi.

ZF este un ziar de business, pentru că totul este business, şi de aceea încercăm să însoţim toate evenimentele din jurul nostru cu cifre şi date statistice, astfel ca povestea să devină mai interesantă. Ne uităm după toate datele statistice, încercăm să facem corelaţii, să descoperim actorii din spate, şi, fără să vă daţi seama,  suntem cei mai buni analişti ai voştri, la un click distanţă.

Citeşte continuarea în ZF.