Ce îi nemulţumeşte pe 7 din 10 români atunci când intră pe un site

09 03. 2017, 01:00

În general, consumatorii cred că promovarea lor în mediul online devine, de multe ori, agresivă. Astfel, 67% dintre aceştia spun că le evită, 24% încetează să mai cumpere produsul respectiv, iar 20% indică marca drept un exemplu prost. De asemenea, în 2017, mai mulţi români au declarat că au instalat programe de Adblock în comparaţie cu anul trecut (32% faţă de 19% în 2016), notează Gândul.

În acelaşi timp, consumatorii ar fi mai atenţi la conţinutul publicat de un brand în mediul online dacă acesta ar fi util pentru ei (75%), dacă i-ar surprinde (48%) sau dacă ar fi amuzant (34%).

„Este în continuare o mare provocare pentru branduri să găsească acel conţinut care nu doar să ajungă la publicul vizat, ci şi să-i menţină atenţia. Pe măsură ce este expus la tot mai multe informaţii în mediul online, consumatorul devine tot mai puţin dispus să-şi piardă timpul cu mesaje care nu-i răspund nevoilor de informare sau relaxare sau cu care pur şi simplu nu rezonează. De aceea, recomandăm ca strategiile de promovare ale brandurilor să fie centrate pe conţinut valoros şi relevant, având la bază analize complexe ale targetului”, afirmă  Traian Năstase, Managing Partner iSense Solutions.

Românii încetează să mai urmărească un brand pe Facebook  atunci când conţinutul promovat nu este util pentru ei (55%), firma  este plictisitoare (31%) sau promovată în exces (29%). În schimb, aceştia ar vrea să afle mai multe informaţii despre o marcă dacă acestea ar fi împărtăşite de un specialist în domeniu (70%), de oameni obişnuiţi (46%) sau de celebrităţi (22%).

Vă recomandăm să citiţi şi următoarele articole: 

A fost lansat primul site de turism pentru promovarea Roşiei Montane: turiştii pot cosi fân
 
Câţi kilometri poţi parcurge cu becul rezervorului aprins. Acest site îţi va răspunde exact
 
Un site cu filme pornografice a realizat un raport cu cele mai populare căutări. Ce preferă românii?
 
Publicaţia britanică The Telegraph prezintă un clasament al celor mai incredibile destinaţii turistice. Un loc din România se găseşte în această listă